Viens risinājums piegādes procesam

Palielinoties pārrobežu tirdzniecībai, globālās tirdzniecības izpildes darbplūsmas veicināšana kļūst par neatliekamāku uzņēmējdarbības problēmu organizācijām, kas kuģo starptautiskā mērogā. Forrester nesen prognozēja, ka līdz 2022. gadam pārrobežu iepirkšanās būs 20% no kopējās e-komercijas tirdzniecības.

Lai risinātu šo sprādzienbīstamo pieaugumu, organizācijām ir jāracionalizē procesi un jāsamazina rokas darbs, vienlaikus nodrošinot atbilstību globālajiem tirdzniecības noteikumiem. Pirmais solis, lai izveidotu efektīvāku globālās tirdzniecības izpildes sistēmu, ir integrēt ar kuģniecību un tirdzniecību saistītus biznesa procesus, izmantojot vienu pārvadātāju, kas pārraida pārvadājumus ar vairākiem pārvadātājiem un pasaules tirdzniecības pārvaldības platformu.

Cik sagatavota ir jūsu organizācija nākamajam globālās tirdzniecības vilnim? Ja neesat pārliecināts, šeit ir daži jautājumi, par kuriem vērts apsvērt:

Kad jūsu organizācija kuģo starptautiskā mērogā, cik daudz dažādu programmu un sistēmu tas veic, lai nosūtītu katru pasūtījumu?
Cik daudz laika jūsu cilvēki pavada, lai pārslēgtos starp lietojumprogrammām, lai nodrošinātu, ka pareizi tiek apstrādāta gan piegādes dokumentācija, gan eksporta atbilstības dokumenti?
Cik lielu darbu faktiski ir jādara ar roku, jo katrā sistēmā ir nepilnības?
Ja jūsu organizācija izmanto vairākas sistēmas kopā ar manuāliem procesiem, lai apstrādātu kuģniecības un eksporta pārvaldību starptautiskajiem pārvadājumiem, jūsu risinājums padara to grūtāk, vieglāk – iegūt jūsu pakas, kur viņiem ir nepieciešams doties. Tāpēc mēs uzskatām, ka, izmantojot vienotu galamērķu risinājumu kuģošanai, globālā tirdzniecības vadība ir labāka stratēģija vairāku “labāko šķirņu” risinājumu jomā.

End-to-End vai labākais no šķirnes: kauja turpinās

Programmatūras uzņēmumi jau gadiem ilgi apgalvo, kura stratēģija ir labāka: pilnīga vai labākā šķirne? Abām stratēģijām ir dažas priekšrocības. Atbilstīgākie šķirņu risinājumi var nodrošināt stingrāku funkcionalitāti, lai apmierinātu īpašās vajadzības, savukārt gala risinājums nodrošina plašāku funkcionalitāti ar mazākiem pārklāšanās elementiem, pievēršoties plašākai uzņēmējdarbības prasību klāstam ar mazākām nepilnībām, kas prasa manuālu iejaukšanos.

Globālās tirdzniecības izpildes pasaulē ir papildu sarežģītība, jo ir vairākas pieejas kuģošanas un tirdzniecības pārvaldības prasību pārvaldīšanai. Tie ietver:

Viena pārvadātāja programmatūra bez globālās tirdzniecības pārvaldības.
Viena pārvadātāja kuģu programmatūra, ar labāko šķirņu pasaules tirdzniecības vadību.
Vislabākais šķirnes pārvadātājs ar daudziem pārvadātājiem, ar labāko GTM šķirni.
Pabeigts multi-pārvadātāju risinājums un integrēta GTM vai globālā tirgus izpilde.
Daudzas organizācijas, kas kuģo starptautiskā mērogā, izmanto kādu pasaules mēroga tirdzniecības pārvaldības programmatūru, lai racionalizētu dokumentāciju un atbilstības prasības, kas saistītas ar kuģošanas iepakojumiem ārvalstīs. Bieži vien šie risinājumi nav integrēti daudzu pārvadātāju pārvadājumos, jo tie ir daļa no visaptverošas pasaules tirdzniecības izpildes risinājuma, un organizācijas nespēj apkopot ieskatu par to, kā kuģošanas un tirdzniecības pārvaldība ietekmē to globālās kuģniecības darbības.

Organizācijām ir arī kopīga iespēja izmantot pārvadātājam paredzēto piegādes risinājumu, lai nosūtītu visus sūtījumus, izmantojot vienu vēlamo pārvadātāju. Tas ierobežo organizācijas attiecībā uz cenu noteikšanas un pakalpojumu sniegšanas iespējām, ko piedāvā šis pārvadātājs. Viņi nespēj salīdzināt cenas, maršrutus un veiktspēju, lai samazinātu izmaksas un uzlabotu piegādes laikus.

Ja daudzu pārvadātāju pārvadājumi un globālā tirdzniecības pārvaldība tiek apstrādāti atsevišķi, izmantojot vairākas sistēmas, organizācijas var gūt dažus no katra risinājuma ieguvumiem, piemēram, racionalizējot dokumentāciju un salīdzinot likmes un maršrutus. Tomēr viņi joprojām spiesti vadīt daudzus procesus ar rokām, pārslēdzot sistēmas, lai nodrošinātu, ka visi uzdevumi ir pabeigti. Tas izmaksā laiku un rada risku, ka kādu kritisku uzdevumu neizmantos.

Palielinoties pārrobežu pārvadājumu apjomam, šo procesu racionalizēšana, izmantojot pilnīgu risinājumu, nevis sadrumstalota, vislabāk pieejamā pieeja, būs izšķiroša loma, palīdzot organizācijām pasaules tirgu precīzāk un izmaksu ziņā efektīvāk apkalpot pakalpojumus. Galu galā saņēmēja informācija, piegādes adreses un produkta / iepakojuma informācija, kas ir uzdrukāta uz pārvadātāju etiķetēm un nosūtīšanas dokumentiem, ir vai ir jābūt – tai pašai informācijai, kas tiek nodota caur atteikto personu pārbaudi. Kāpēc atkal ievadīt šos datus vairākām atšķirīgām sistēmām, kad vienreiz iegūstot datus, ir efektīvāka un precīzāka?

Kāpēc vienots risinājums ir labāks par vairākiem lietojumiem

Piegāde pasaulē jau ir pietiekoši sarežģīta, bez nepieciešamības virzīties uz vairāku sistēmu izmantošanas sarežģītību. Tālāk ir minēti četri iemesli, kāpēc vienkāršs risinājums piegādes un eksporta pārvaldībai ir pārāks par vairāku lietojumprogrammu izmantošanu.